BESTELLEN

Hoe bestel ik kleding bij Ligé?         
Heb je een mooi item gevonden? Dan wil je natuurlijk weten hoe je deze kan bestellen en wanneer je het product in huis hebt. Hieronder volgt in het kort een uitleg hoe jij het makkelijkst je kinderkleding bij ons kan bestellen.

Op de productpagina is duidelijk aangegeven of het item op voorraad is. De prijzen die je bij de items ziet staan, zijn altijd inclusief btw en exclusief verzendkosten. Voeg het item toe aan je winkelwagen en klik op de knop ‘In winkelwagen’. Ga naar je winkelwagen en check of je bestelling klopt. Heb je het juiste item en maat? Klik op ‘Doorgaan met bestellen’ om verder te gaan met het plaatsen van je bestelling.

Het bestelproces bestaat uit twee stappen, waarbij je gevraagd wordt de gewenste verzend- en betaalgegevens in te vullen. Als alles klopt, klik je op ‘Bestelling afrekenen’ en word je doorgestuurd naar de beveiligde omgeving van onze betalingsprovider Mollie om je betaling te verrichten. Nadat je hebt betaald, zal de bestelling binnen 2-3 werkdagen bij jou op het aangegeven adres worden afgeleverd.

Wat is de status van mijn bestelling bij Ligé?         
Als je de bestelling hebt geplaatst, ontvang je van ons een orderbevestiging per e-mail. Zodra je betaling succesvol is verwerkt, ontvang je per e-mail een betaalbevestiging en de factuur van je bestelling. De verzendbevestiging met Track & Trace ontvang je zodra jouw bestelling is verwerkt. Met de Track & Trace code van de postleverancier, check je wat de status is van jouw bestelling.

Het kan zijn dat de e-mails in je ‘spam’ terecht komen. Heb je die al gecheckt? Mocht je echt niets ontvangen hebben, neem dan gerust contact met ons op. Wij helpen je graag verder en controleren of het ingevulde e-mailadres klopt en of wij je bestelling goed hebben ontvangen.